zaterdag 11 november 2017

Het is lang geleden dat ik iets geschreven heb.
Er is ook heel veel gebeurd in mijn privé leven en daardoor schoot het bloggen er helemaal bij in.
Nu is mijn leven in een rustiger vaarwater gekomen en wil ik toch weer regelmatig bloggen.

Onlangs zijn we verhuisd van Amsterdam naar een klein plaatsje in West Friesland.
Een hele omschakeling 




Een verhuiswagen vol.
zelfs de plantenbakken uit de tuin konden mee.

Maar wat heeft een mens toch veel spullen en 
hebben we dat toch allemaal nodig?

Je denkt van wel en dus bewaar je van alles.
want wie weet kan  je het nog gebruiken.









We zijn van een klein huis naar een veel groter huis gegaan.
Heerlijk en nu heb een eigen atelier.
Zodat mijn spullen niet door het hele huis zwierven.








Maar eerst moet dan je eerdere kamer opgeruimd en ingepakt worden.
wat een klus.













Maar dan heb je ook wat.


En voor je het weet zijn alle kastjes 
en laadjes weer vol.

Want wegdoen is nog steeds niet makkelijk voor mij.
En je gaat toch groter wonen 
dus...

waarom wegdoen..







Prettig weekend
Mieke

1 opmerking: