zondag 19 november 2017

Dag Allen,

Onverwacht zijn we een weekendje weg geweest. Donderdag wisten we nog van niets en vrijdag gingen we al op weg naar Beuningen.
Zaterdag tijdens het wandelen kwamen we in het bos een pipowagen tegen.



Je kon er zelf je koffie en thee maken, een koekje pakken en betalen.
We hebben er heerlijk koffie gedronken en even 
geschuild voor een regenbui.

Ik heb even in het gastenboek gebladerd en  er werd zeer veel gebruik van gemaakt.

Als ik dit dan zie, is er toch nog veel vertrouwen in de mensheid.


Op de terugweg hebben we het museum voor beeld en geluid bezocht.
Er is nu een indrukwekkende tentoonstelling over echt en fake nieuws. 
Iets wat je aan het denken zet.
Wat is echt en wat niet.
Het is een leuk museum wat heel veel herinneringen ophaalt.
Zeker nog een extra bezoek waard.

***

Afgelopen week heb ik mohair geverfd met levensmiddelen kleurstof.
Ik probeerde verschillende kleuren te krijgen in hetzelfde verbad.


Zo zag het er in de pan uit. 


En zo tijdens het drogen. Helaas weinig kleurverschil. Jammer.
Ik ben nu aan het spinnen en het plan is om er mee te gaan weven.
Nog wel even te gaan.

Mieke 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten