zondag 2 april 2017

Zonnige zondag

Zoals het er nu buiten uitziet beloofd het weer een zonnige dag te worden.
Ik hoop het want de afgelopen week smaakte naar meer. 
Heerlijk buiten zijn.

Ik ben een sjaal/omslagdoek aan het maken met superdun garen

Ik brei met pen 3. en gebruik 3 dragen tegelijk.
Het wordt daardoor een heerlijk
luchtig breiwerk.
Je moet wel goed opletten dat je alle 3 dragen mee neemt.

Ik brei overdwars en er staan 350 steken op de naald 
dus snel een pen breien is er niet echt bij.











****

Omdat ik zoveel heel dun garen heb, heb ik voor mijn knittersloom  extra elementen gekocht.
Dan kan ik dit ook hier bij gebruiken.
Er komt nog een dunnere maar die moest extra besteld worden.
Spannend hoe dit zal gaan.













****


Met dit hele dunne garen heb ik nog een klein kringelsjaaltje 
gemaakt.

Gebreid met 2 draden.













Ideeen en plannen genoeg.

Prettige zondag en een goede week

Mieke  

2 opmerkingen: